ja, det där med att det ska vara i detalj kan man ju bara glömma! haha
Jag kom till skolan och satt och väntade på att vis kulle börja, småpratade lite, lektionen kom inte igång förens kvart tjugo över, vi gjorde inget speciellt fick tillbaka gamla prov och sånt sen snackade hon lite om tema veckan vi ska ha som börjar på torsdag. Jag gick ner till gården men den var stängd så gick och lyssna på killarna när dom spelade i musiken, det lät frjävligt. hah
Bytte om, gården & sen började idrotten, det var jag, Josefin, Amanda och Daniel som hade hand om den, körde Volleyboll och så. Sen efter jag hade bytt om väntade e-val mig, då jag gick hem, men när jag kom tillbaka så var det tyska som gällde, jag redovisade för henne sen så kolade vi film, efter det var det svenskaaaaa, där kollade vi klart på en film och sen fick vi gå. Till sista lekionen som var mattematik, jadå satte jag mig där inne och skrev mitt namn på pappret och skulle börja med första frågan men jag tycker att det var allt för svårt så jag lämnade in det och gick bort till tekniken och gjorde en sista grej som jag hade glömt sen fick jag gå hem, UNDERBART! (glömde säga om rasterna, men jag har mest cpat men josefin. hähäh!)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar