Sidor

söndag 19 december 2010

handbolls VM


igår som ni säkert vet så tog sig Sverige vidare till VM, idag spelade dom final matchen mot Norge men tyvärr så gick det inte riktigt hem, första halvleken spelade dem bra men sen den andra halvleken så var det mindre bra kan man la säga. det var då faan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar