Sidor

söndag 19 december 2010

♥ Dag 11 – Någon jag kan prata med om allt.


Jag kan nog inte riktigt prata med någon om verkligen allt, men jag kan prata med Josefin om det mesta, självklart!
Sen så är det rätt många grejer jag kan snacka om med Robert tex. Sen några personer till ut över det. (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar