http://villhanydesign.blogg.se/ vill du kanske ha en ny design, en header kanske? jobba med den i dag och natt är tråkigt, varför inte bara fråga mig. kommentera på bloggen och säg till hur du vill ha den och vad som ska stå på osv.. så fiiiixar jag det! ha det bra
http://villhanydesign.blogg.se/
SvaraRaderavill du kanske ha en ny design, en header kanske?
jobba med den i dag och natt är tråkigt, varför inte bara fråga mig. kommentera på bloggen och säg till hur du vill ha den och vad som ska stå på osv.. så fiiiixar jag det! ha det bra