Sidor

söndag 15 augusti 2010

rix fm!

nähe, nu vill inte bilderna laddas upp heller, jävla k*kf*tta!
jag får se om det går i morgon då, är mobil bilder så inte så mycket att se kanske men det är ju alltid någonting!

rix fm var kanon, stod upp i tre timmar fötter, rygg & knän mådde sådär men det var det nog allt värt. massvis med snygga killar där uppe på scen så! hahah
nu ska jag snart hoppa i säng, jag har inte den blekaste om vart jag ska sova någonstans men det fixar jaf snart. Vi målar ju nämligen om mitt rum såååå..
pussochgull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar