- det blev ganska bra tillslut ändå -
JAG FICK JU TRÄFFA BÄSTA ROBERT :DDDD
haha, robert och pedda var här precis en sväng. kuuligt (:
och robert, det är omöjligt att vara på andra våningen och ramla ner på den och fortfarande komma till andra våningen, du är såååå slut ibland! ;)
DAGEN : vaknade , klockan ringde och jag skulle på spinning men det blev inget med det för jag var inte så sugen på det så jag somnade om. mmm!
Frukost & duschen sen iväg för att passa LIlly med matilda en stund (vi är hajj på det där med tv + hundar luktar apa när dom löper... haha stackarn!)
runt två hämtade farmor mig och vi åkte till stenungsund för att kolla när Myckleby krossade Stenungsund med 3-1!! min kusin cyklade in i en papperskorg det var ganska roligt faktiskt. mahahha sen blev typ linjedommmaaren tacklad fast det inte var meningen och det var verkligen roligt!
Sen vidare till varekil för att vara med den bästa, kolla wipeout och sen tillbringade vi kvällen hos pedda med jonas. riktigt trevligt. Hem vid tio och bara ha inget liv alls! damp o shiet! (;
nu sitter jag här och äter frysta hallon, det är gott faktiskt! :D
snart ska jag sovaaaaa! upp tio i mon (y)
KÖÖÖÖÖSEN
Du är bäst erica !
SvaraRaderamen det va inte så jag mena :D jag fick ju inte berättat klart :D men jag har väll vart med dig för mycket ¨därför jag e lite knäpp ibland ;) haha,
menmen vi är som vi är ibland :D tack för dagen du är bäst :) <3