Sidor

lördag 15 maj 2010

BILDER SEN ARTONHUNDRA-TALET





sötnosar, raaawr



GANSTAAAAAAH!
jag älskar dig bruden (L)

1 kommentar:

  1. nej dom bilderna typ från sjutton hundra talet eller något äldre ! ;o
    haha ..
    jag älskar dig mest tjejen ! <3<3

    SvaraRadera