Sidor

måndag 12 april 2010

soooool

haaaaalllå bloggen!
vilket underbart fint väder det är idag. Har legat ute och solat med josefin och tro det eller ej det blev reultat, riktigt fult dock efterom jag hade hort på mig men äh vaffan.
förta dagen i kolan var allt bra, riktigt slapp men skolan i sig är ju bara för tråkig.. men får allt hålla ut det är ju snart sommarlov, BÄST! nu ska jag snart dra till stranden med anes, niclas och alisa vi får se om det kanske kommer bli första doppet för iår? (;
min ''s'' knapp funkar typ inte ;ss
pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar