Sidor

söndag 11 april 2010

ett år o en dag

timmarna har gått fort men dagen har segat, typ?
jag har inte gjort så mycket, lite små grejer bara. + duschat och suttit ute i soooolen (h)
jag tycker om solen, när det e värsta varmt och gött! kanske ska jag hänga med till Kroatien för sista gången? det blir en funderare på den saken.
ettåroendag.

1 kommentar:

  1. heej,, fin och söt blogg
    delta gärna på månadens blogg
    på min blogg
    och alla som deltar får en länk
    även om de nte vinner

    SvaraRadera