Sidor

tisdag 13 april 2010

tvåtusentio veckafemton

MIN VECKAAAAA!
jag kännar att det e mycket nu. haha

måndag: skola, josefin <3

tisdag: matilda , spinning , små stuffs o sen skriva deckarn -.-

onsdag: skolan, plugga antagligen och barngympa! spinning/bodypump med josefin

torsdag: utv-samtal + spinning

fredag: sluta tidigt? 13:40 lyssna på benny + afrodans

lördag: spinning, om vi orkar? kanske träffa simon bruschaan (h)

söndag: minaa gratis sms gåår ut! ;(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar