MIN VECKAAAAA!
jag kännar att det e mycket nu. haha
måndag: skola, josefin <3
tisdag: matilda , spinning , små stuffs o sen skriva deckarn -.-
onsdag: skolan, plugga antagligen och barngympa! spinning/bodypump med josefin
torsdag: utv-samtal + spinning
fredag: sluta tidigt? 13:40 lyssna på benny + afrodans
lördag: spinning, om vi orkar? kanske träffa simon bruschaan (h)
söndag: minaa gratis sms gåår ut! ;(
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar