hemma från skolan nu, sitter nere hos niclas med josefin och kollar på bäst i sverige. var riktigt länge sen jag såg den.
Nu börjar jag också bli otroligt hungrig!, men jag vet inte vad jag ska ätaaaa.
barngympa ikväll, jag har ingen luuust men det kanske ändrar sig, + träning , ´+ spinning/bodypump med josefin maybee.
jag och rickard min lillapojk har varit gifta i en månad idag! :)
pusspåallt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar