snygging bild (h)
jag blir aaaaaaaaarg!
hur svårt ska det kunna vara att skriva en deckare utan att det ska ta så låång tid, man ska ha flytet och sen ska bli bra? det är absolut på stört omöjligt för mig!
jag tycker att alexander andersson är bäst i världen! och ALLA ska gå med i min grupp jag gjort på facebook '' alexander andersson är bäst'' , det är ett måstee! (;
josefin selma christensson, jag älskar dig
gå inte med i gruppen!
SvaraRadera