Sidor

tisdag 6 april 2010

dålig uppdatering

gokväll! :D
gaah, JÄTTE dålig uppladdning, förlåt!
Idag har vi varit i nordstan, har varit där i en evighet kom dit vid ett kanske och sen åkte vi hem vid tjugo i sju men roligt det hade vi allt och hittade lite grejer också. GREAT!
Visar upp det när jag kommer hem. Nu ska vi kolla teve, massera och bara mysaaaa!
KÖSSAR

1 kommentar: