gokväll! :D
gaah, JÄTTE dålig uppladdning, förlåt!
Idag har vi varit i nordstan, har varit där i en evighet kom dit vid ett kanske och sen åkte vi hem vid tjugo i sju men roligt det hade vi allt och hittade lite grejer också. GREAT!
Visar upp det när jag kommer hem. Nu ska vi kolla teve, massera och bara mysaaaa!
KÖSSAR
Slut på pengar fröken Erica? ;)
SvaraRadera