Sidor

måndag 5 april 2010

svettigt


nu är jag hemma efter tre redigt goa pass, mycket svett och väldigt jobbigt.
nu är jag sätt seg men känner mig riktigt duktig! ;)
* spinning
* bodypump
*body balance

1 kommentar: