.
Sidor
måndag 5 april 2010
svettigt
nu är jag hemma efter tre redigt goa pass, mycket svett och väldigt jobbigt.
nu är jag sätt seg men känner mig riktigt duktig! ;)
* spinning
* bodypump
*body balance
1 kommentar:
ballex
5 april 2010 kl. 10:00
Duktigt! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Duktigt! :)
SvaraRadera