Sidor

lördag 21 januari 2012

Okey, inte boggat på ett par dagar nu, & jag har kommit på att jag verkligen inte gillar blogspot?!!
jag funderar på att byta faktiskt, men nu har jag inte så mycket tid till det faktiskt, och orkar helt enkelt inte. mycket med skolan, och allt så. Men det sker väl någon gång så småningom. :)
Det närmsta dagarna har jag iaf varit i skolan, pluggat och tränat. Igår var jag med Jonas hos min bror, mysigt var det, såg en film som var så sorglig att jag vet inte vad, som jag grät.. haha (a)
Idag vaknade jag upp och hade jätteont i halsen, huvudet och var snuvig som bara den, och det vill inte släppa så jag har väl åkt på en förkylning, känns inte kul för jag vill tränaa!!!
Precis duschat och ska snart klä på mig, sen kvart över fyra då är det handboll som gäller, HEJA SVERIGE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar