Sidor

måndag 16 januari 2012

lördag söndag

Dålig uppdatering i helgen men så kan det bli ibland..
Hur som helst så i lördags var jag på kalas hos min brors tjej som jag säkert redan har sagt. Sen på kvällen gjorde jag mig iordning för fest och run nio drog vi dit, jag, Jennie, Frida och Sandra. Det var en kul fest, mycket blandat folk och vissa som det var längesen man träffade så det var kul. Dock så dog festen så jävla tidigt så det var trist.. Hemma strax efter ett. Igår, söndag så var jag med Robert och Jonas uppe hos min bror, sen hem till Jonas och käkade middag, & sen så drog vi till min bror igen, jag och Sandra vi satt och gjorde min engelska läxa eller hon hjälpte mig med den så nu kan jag den ganska så bra, känns mycket skönt!
Klockan sex var det träning först Zumba och sen CXworks, det var mycket skönt. Skyndade mig hem efter träningen för att kolla Sverige matchen, & käka pizza, underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar