Sidor

tisdag 10 januari 2012

försov mig idag..

Yes, försov mig idag, vaknade upp klockan nio.. Dock får jag väl säga att det var ganska gott att få sova. höhö
Men jag sjukanmäler mig, eller pappa gör det och så skiter jag i att åka in eftersom jag bara kommer att vara på en lektion då och det känns ganska onödigt. Så nu har jag käkat frulle, gröt blev det och sen har jag dammsugit hela huset och även hämtat ved, duktig tjej!
Nu sitter jag och ska vika ett pappersflygplan, för det skulle vi tydligen göra på första lektionen, & jag klarar dom första punkterna men sen när man ska vika en jävla vinge så står det helt still för mig, jag har typ aldrig vikt ett pappersplan i hela mitt liv heller förutom typ förra veckan då pappa hade det som uppgift i skolan att skriva en sådan beskrivning och så fick jag prova, FML!
Men jag får vänta till han eller mamma har kommit hem så att dom kan hjälpa mig med det så att jag fattar. Nu ska jag även gå in och kolla på schoolsoft vad klassen gör på svenskan och så ska jag se om jag kan göra något av det med, ganska så smart att ha en sådan sida där dom skriver uppgifterna så att om man är sjuk så kan man bara gå in och kolla och se om man kan göra dom hemifrån, kalas!
Sen ska jag rensa lite i mitt rum tänkte jag, dock så var det inte så längesen jag gjorde det men det kan vara bra att kolla igenom det en gång till och se om jag kan slänga lite mer onödiga saker som jag råkar ha där inne. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar