Sidor

fredag 30 december 2011

this year

Imorgon är det nyår, herregud vad detta året har gått fort.. :o

Jag har hunnit med att avsluta ett förhållande och sedan fått det till att fungera igen. Varit ensam hemma hela fyra veckor i somras, haft sommarjobb, varit på roliga fester tillsammans med underbart folk, tränat en hel del, fått nya vänner <3. Jag har fyllt år, 16 bast inte för att det är något att komma med men ;), jag har hängt i Ua med min vackra Josefin. Slösat en hel del pengar, varit på disney on ice. Varit mycket nära en vän & sedan glidit ifrån varandra väldigt mycket.. Varit på klassresa med min fina och saknade klass, 9B <3!! & hade en rolig skolavslutning. Varit på stranden och grillat korv med gott folk. Haft ett årsdag för piercingen i tungan, och två år för piercingen i naveln, hade en mycket minnesvärd födelsedag jag och Josefin! träffat några kändisar sådär ;), barnvakt med simon, varit ute på promenader med honom och sånt trevligt. Film med min bästavän Robert. :) GOTHIA. Par middag&bio med Jonas, Marcus och Jennie, mys. Jag har börjat i ettan, och jag bytte dessutom skola. Jag har funnit mig goa-klasskamrater. Lekt med min nya dator, och fått en iphone, kärlek till den. Även så har jag färgat mitt hår typ mitt hår mörkt... gjort naglarna, 2 ggr. Fotograferat med Josefin, hittat massa sjukt nya bra låtar. Gjort tandsmycke, firat jul, Gjort en jävla massa inlägg här i bloggen, hela: 692 inlägg! Okej inte så mycket, men det är ändå fruktansvärt mycket för att vara mig tycker jag! :p

Hahah, man kan la säga att det är några få grejer jag har gjort i år, jag minns ju inte allting men när jag kollat igenom bloggen så fick jag ihop lite kul grejer jag har sysslat med detta året! :)
Och om man ska summera året så ja, då får jag säga att det har varit bra. Sommaren tyckte jag inte var så bra men året i sig har ändå varit helt okej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar