Sidor

måndag 19 december 2011

MÅNDAG


Tjääänare!
Ligger i sängen och kollar på andra avenyn, är på avsnitt 100 nu så jag harbara 3 kvar, helt underbart! Dock jag jag ju två säsonger till som jag ska kolla på, om jag pallar. Tycker egentligen att det är lite segt, men om jag har knatat igenom snart en hel säsong på 103 avsnitt så får jag la kolla alla de avsnitten som återstår!

Igår var jag och Jonas uppe hos min bror, skulle spela bingo men dom fick inte in någon signal så det gick inte, kollade på en film ist som var värdelös & jag gjorde fotbad, oj så gott!
Skolan idag var chill, matte & engelska. På matten gjorde jag i stort sett ingenting och på engelskan kollade vi på film, forrest gump, den filmen var väl sådär får jag säga.
Ikväll ska jag träna och så kommer Jonas hit och sover här, gosigt! :)
slängde in en ganska gammal bild på mig, eller den är inte alls gammal faktiskt, hahahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar