Sidor

söndag 25 december 2011

Ingen bloggning igår, hade mycket att göra trots jag egentligen inte hade det ändå, höhö!
Iaf, så vaknade jag och Jonte, han fick sina julklappar & jag mina. Sen så åkte vi in till Stenungsund för att köpa julklapp till Sandra och Marcus inne på coop.
Sen så var vi uppe hos min bror en sväng, gjorde typ julgodis, eller ja vad man kan säga och sen så åkte vi hem, träffade Alisa en sväng och sedan gjorde jag mig i ordning, käkade öppnade julklappar och allt det där som julafton innebär, sen satt vi och kollade på Felix Herngrens film, han är ju så fruktansvärt rolig!
Idag vaknade vi utvilade och goa, käkade frukost och sen så bestämde vi att vi skulle åka till torp, åkte upp till min bror och sen så åkte vi in till torp, var på elgiganten, mc donalds och coop. :)
Nu siter jag här hemma och har precis käkat ägost, snart kommer Jonas och då ksa vi åka upp en sväng till min bror igen, och spela lite dataspel, mulle meck. :) Får se om jag hänger på, jag ska iaf ha med mig datorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar