Sidor

fredag 23 december 2011

I won't ever give up of something that's so strong



I morgon är det julafton och jag har ingen julkänsla överhuvudtaget, helt sjukt..
Men iaf, så spelar vi nu bingo lotto, uppesittarkvällen, men jag tycker det är så j*vla tråkigt så efter två och en halv timma så gick jag och la mig i sängen, mitt hjärta har redan gått och lagt sig, tråkig.. hihi :)
Nä, men iaf, igår så var det julavslutning i skolan, ganska trevligt men det tog sin lilla tid. Efter det så gick jag hem till Josefin, vi var på torp och gjorde en hel del skoj under dagen, som käka pizza, hon gjorde tandsmycke & var en sväng på torp! Idag var jag och gjorde mig ett tandsmycke också, fint! & sen så skulle vi åka från henne ner till kampenhof men så retard som vi är så hamnar vi ju självklart på en annan buss, som gick till torp.. Så vi åkte runt hela jädra uddevalla till torp och SEN till kampenhof, turen tog nästan en timma.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar