Sidor

tisdag 27 december 2011

I don't have a choice, but I'd still choose you


Varit på torp idag med min kära mor och Josefin. Köpte mig en ring, 2 träningslinnen och skydd till iphonen både fram och bak, så nu ska jag snart klistra på det och se hur det blir! :)
Annars ska jag bara chilla gärnet, är så trött!! Skulle kanske åkt till mitt hjärta idag men jag får fjäska och se om han kanske har lust att komma hit, blir ju lite tråkigt i och med att han jobbar nu så ska han lägga sig tidigt, men det vill inte jag och ska jag ligga där hemma hos han när han har dragit till jobbet, då kan jag ju hellre ligga här i min säng och dega, more to do! ;)
Kanske ska in en sväng till Stenungsund i morgon också, får kolla om rean där har något mer att komma med än vad dom hade på torp, lite besviken faktiskt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar