Sidor

måndag 21 november 2011

Måndag

Tjingeliiiing!
Lördagskvälen var också bra, jag och Jonas for runt överallt. Han sov även hos mig, mys!
I går så åkte jag och kollade på när Niclas spelade match, dom förlorade tyvärr. Sedan så åkte jag med Jonas upp till min bror för dom skulle greja med hans bil, så var vi där ett par timmar och sen så åkte vi hem till Jonas en sväng, beställde pizza och köpte bingolotter sen åkte vi upp till min bror igen och spelade bingolotto med dom, haha pensionärsvarning, men det var ganska kul ändå.
Åkte hem runt nio och då så hoppade vi i säng, var så fruktansvärt trötta! Idag var det kämpigt att gå upp, men det gick ändå. Var i skolan hade matte och engelska, sedan åkte jag hem. Nu sitter jag och ska kolla i några tidningar sen ska jag plugga lite eller kolla på andra avenyn, tror det blir andra avenyn. Får vänta på att jonas ska ha tvättat klart sin bil också och sedan ska vi göra smoooothie! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar