Sidor

lördag 26 november 2011

Lördag

Åkte hem till min pojke igår kväll, kom hem till honom och somnade dirr. höhö
Sen så åkte jag hem tidigt i morse för vi skulle till Stenungsund och kolla på när Niclas spelade match, så käkade frukost, duschade och sedan åkte vi. Matchen var kass, dom var så fruktansvärt värdlösa, helt sjukt!!! Förlorade med hela 14-5 eller något... gaah
Efter matchen åkte vi till torget och kollade lite snabbt då köpte jag och mamma oss ett par nya inneskor som vi kan ha tillsammans (mest jag) haha
Sen så åkte vi hem, och nu ligger jag i sängen och har precis pratat med Jonteee. Vi snackade på att vi skulle åka in till Uddevalla idag och bowla, men vi gör det nästa månad ist, då har vi äändå ett halvår. (a) Och idag tar vi det istället lugnt och bara myser! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar