Sidor

söndag 13 november 2011

HELGEN

I fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt, kollade på idol, käkade gott med familjen. Runt tio gick jag med bort till gården en stund och sedan gick jag hem och så kom Jonas och sov här, mys! På lördag så åkte vi med mamma till göken, sedan hem å så slappade jag hela dagen ända till fyra för då åkte jag till Josefine. Vi tjötade, åkte en sväng till Amanda och sen hem till josse igen för att fixa oss. Jonas kom och hämtade oss runt nio så åkte vi till Arvid på fest. Det var trevligt, men festen dog ut så fruktansvärt snabbt så det var segt.. Jonas hämtade oss efter ett någon gång och sen så åkte jag hem till honom och sov. Idag, söndag så har vi fart runt, vi har varit på kalas hos hans mormor som fyller år, käkade myyckeeeeet god mat! Efter det så åkte vi och kollade på när mamma spelade match, dom förlorade med 7-8.. Nu sitter vi här med datorerna i sängen, jag är över trött så tror att jag kommer somna när som helst. höhö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar