Sidor

fredag 11 november 2011

DON'T YOU REMEMBER



Hemma från skolan, hade den första ovärda lektionen då det inte kom någon lärare och sedan hade vi svenska, skrev lite på min barnboksanalys och sen kollade jag och Thess på skor, höhö!
Sedan käk och det var äckligt. Efter lunchen hade vi egentligen en lektion till men det var typ samma lektion som den på morgonen så vi tänkte att det kanske inte skulle komma någon lärare där heller så vi alla drog hem typ! Eller ah jag drog till torp för att kolla efter örhängen och jag köpte de som är på bilden ovan, sjuuukt snygga! Efter det så kollade jag runt lite i affärer men jag hade datorn och en tung väska så det var mindre roligt då, så jag satte mig ist och väntade på bussen. svin kallt var det också! Men iaf tog ett bussen hem, satt och snackade med Jennie hela vägen hem, mysigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar