Sidor

tisdag 25 oktober 2011

TURN AROUND!





Idag åkte jag som sagt till praktiken typ elva så jag var där halv tolv, sen hade jag lunch halv ett. Men iaf, det var den kortaste dagen jag har gjort där, börjar ju normalt vid nio och slutar fyra men det kändes fan som att det var den längsta, så tråkigt!!
Jag fick galja och larma, SÅKLART! Men sen så sprang jag ärenden åt min handledare också, det var i och för sig mycket härligt, hon hade lagt undan kläder och så fick jag gå och köpa det åt henne, haha hon är verkligen hur skön som helst! Man önskade ju att alla på det där stället kunde vara så goa, men nädå! Känns inte som att vissa tycker att det är kul att man är där, men som tur är så är det bara tre dagar kvar!!Jag fick även vara en stund i kassan idag, dock var min handledare med mig så att det blev rätt och så, vi gjorde det tillsammans typ, men det var as kul!
I morgon på rasten så tänkte jag att jag skulle testa lite kläder och passa på att få med mig någonting hem, det är ju kanon nu när jag är där för då får jag 30% på allting där, så det är kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar