Sidor

torsdag 27 oktober 2011

TRUST!

Okej då kör vi, nu ska jag berätta om min dag!
Idag på Cubus så har det varit BIG-SMILE, då är det alltså 30% på allting i butiken! Jag och Sandra kom dit runt halv nio, då fick vi blåsa ballonger, hängde upp skyltar utanför coop och borta vid statoil. Sen fyllde vi på jeans med mera, men innan det så fick vi välja ett valfritt plagg i butiken som vi ville ha, och jag införskaffade mig ett par nya svarta jeans, asgoa!!

Sen så fixade vi runt i affären, sprang ett ärende åt våran handledare. Sen på lunchen hade de fixat mackor med olika fyllning i, jag tog ost och skinka för att jag inte visste vad jag ville ha men jag tycker inte den var så go, gillade mer Sandras.. haha
Vi sprang sedan runt och delade ut flygblad på torget, jag tog några kunder i kassan m.m!
Känns inte så roligt att berätta om detta eftersom det är ungefär samma sak varje dag, men men.
Jag har kollat kläder till Jonas, och idag så hade jag 40% inne i butiken så jag passade på att köpa till honom då, 2 par jeans, en kofta, en tröja och ett par fillingar! Men ena tröjan ska jag se om det finns i en större storlek och likaså med ett av jeansen.

Till mig själv köpte jag ett par jeans, jag visste inte vad jag skulle ha för jag vill ha en halsduk med, men jag ska se om jag kan få köp den i morgon, mamma ska ju komma in och luncha med mig då så då kanske hon har lust att lixom lägga några kronor, eller så många det kostar. ;)
Får se om jag hittar någonting mer fint också, det är ju rea imorgon så kanske kan jag hitta någonting snygga där också, det hade ju inte varit fel! :)
Men nu ska jag sova, KÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar