Sidor

tisdag 25 oktober 2011

RIGHT NOW!



Just nu ligger jag i min säng, jag skulle egentligen varit på praktiken just nu, men jag fick komma senare idag. För gårdagen var inte helt okej.. Blev lite jobbigt för mig där, så orkade inte gå upp!
Iaf så vaknade jag upp brevid min favorit pojk i morse, vi pratade och gosade lite och sedan så gjorde jag frukost till oss, kokta ägg, macka å massa gott! Var hungrig sedan igår, så jag fick i mig en hel del, hihi!
Jag har precis klätt mig och sminkat mig, så nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli ca 5 i elva för då ska jag ta bussen ner till färjan och sen vidare till Stenungsund, (för lat för att gå ner). jag får en kortare dag idag, vilket är mycket härligt det med. Är inne runt halv tolv, och hoppas på att jag jobbar till fyra ungefär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar