Sidor

söndag 30 oktober 2011

MIN HELG!





Okej, min helg har varit kanon!
Jag kom hem från praktiken i fredags runt halv fem, på lunchen jag hade sista dagen så lunchade jag med mamma, verkligen hur mysigt som helst, tacos blev det! hihi
Iaf när jag kom hem så var granarna här och dom har tre små ungar så det var full rulle kan man säga, så lekte och busade med de små trollen och sen bad jag mamma köra mig till Jennie, kolade tv å tjockade oss med hela den goa familjen, sen kom Edward dit, och ännu lite senare så kom Josse dit! :)
Kollade på idol å så, sen la vi oss i Jennies säng och snackade och somnade seent, upp och göra frukost, hoppa lite på killarna. HAHA, Rickos säng gick sönder när jag kom å hoppade på honom, det var lite kul, det går och laga å allting å det har hänt en miljard gånger innan så det var ingen fara!
Resten utav den dagen så kollade vi på film, barnfilmer BÄSTA! Men det var iaf mysigt, alla låg där i soffan helt slut, dock var vi brudar ute och tog en promenad, behövligt! Inte käkat annat en onyttigt denna helgen känns det som, baa godis å chips!
Sen på kvällen iaf, så åkte vi tre och handlade tacos, så satte vi igång med det så kom Tilda, vi snackade och sen gick vi upp och kollade på rosa, tre avsnitt han vi med, sen var vi trött å bara satt å typ halvsov, Jennie hade dock redan gått och lagt sig för hon skulle upp och jobba idag!
Vaknade imorse, tog på mig och drog hem typ, har jätteont i halsen också, seeeeeeegt!!!
Men tack mina gosingar som gjorde helgen så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar