Sidor

fredag 21 oktober 2011

Inte bloggat nu på ett tag men jag har haft fullt upp!
I tisdags så var jag på praktiken sedan när jag kom hem så tränade jag och sen efter det så åkte vi direkt till Stenungsund för att kolla på när min broder spelade innebandy, så var hemma ganska sent! Å när jag kom hem blev det sängen på dirren.
I onsdags så var jag på praktiken till fyra, och så tog jag tåget direkt till Uddevalla. Gick till mammas jobb och käkade lite och sedan gick jag upp till Frideborg, där stod vi och sålde bullar, kaffe, saft m.m! Kollade på konserten också, och sedan klockan åtta gick jag och thess neråt, hon tog bussen hem och jag gick till mamma, väntade på henne och sen åkte vi till Stenungsund och hämtade Niclas som hade tränat och sedan hem. När jag kom hem hoppade jag också i säng, så trött!
Idag har jag varit på praktiken och sen så har jag kollat bloggar, har ju inte suttit vid datorn nu på ett tag så jag hade ju ett par inlägg att kolla igenom... Hur som är jag inte klar ännu, så det ska jag fortsätta med och ikväll kommer Jonte hit, tror jag iaf.. har inte hört någonting ifrån honom på typ två timmar nu så jag vetefasiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar