Sidor

tisdag 13 september 2011

snygga biiildeeeer!



Skolan idag gick helt okej, vi hade först en chill lektion, gjorde nästintill ingenting, hade en ny lärare och så. Andra lektionen var svenska och där skrev vi ner lite grejer och sånt där sen var det lunch, korv stroganoff med ris, ooh så gott!
Efter det så var det dags att dra sig hemåt. Nu ligger jag här i min säng och bara gottar mig, det blåser ju så fruktansvärt mycket så då har jag krypit ner i sängen, det är så härligt att göra det när vädret är kasst!
Förresten så har vi också fått tre nya filurer till klassen, på bara två dagar också, inte så illa! :)
Idag har jag tänkt mig att jag ska ta ett spining pass (trots att jag tycker att det är jättetråkigt & man får bara ont i röven), är inte sugen på det för fem öre men jag får tagga till, jag har ju trots allt några timmar på mig!
de saker som gör en ledsen, ska man göra sig av med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar