Sidor

tisdag 20 september 2011

MAN DOWN


Igår efter att jag hade tränat så åkte jag hem till mitt stora hjärta <3, fast han tränade så jag fick lägga Oscar och sånt där, sen satte jag mig och kollade bloggar, och skor. HELT JÄVLA SÅLD PÅ MASSOR MED SKOR SOM JAG HAR HITTAT!!! Sen kom han hem, så kollade vi lite på fotboll och gosade i soffan, sen la vi oss å kollade på film. Men eftersom att jag hade sovit nästan två timmar tidigare på dagen så hade jag jättesvårt att somna, och sen så har det varit längsta natten i mitt liv, jag har typ inte sovit mycket, det var varit så fruktansvärt varmt och jag har inte fått så mycket plats! Upp 06:30 göra mig i ordning, käka frukost och sen dra till skolan. Kände på bussen vilken jävla mensvärk jag hade och hur illa jag mådde, så jag var bara på första lektionen och sedan åkte jag hem, gjorde käk och la mig med datorn i sängen. Hemma två timmar innan jag skulle vara det egentligen, de var gott. :)
Innan jag drog hem förut så köpte jag några tabletter för mensvärk, så nu får vi se om det går över, så att jag slipper ha så fruktansvärt ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar