Sidor

torsdag 22 september 2011

DEPENDS ON

Skolan idag var seg. På lunchen drog vi till Willys och köpte bulle, så gott!
Vi hade inget bra ställe att sitta på då det blåste och var kallt ute så vi gick in och satte oss i ett klassrum på skolan, och jag kände mig som värsta tattaren, haha!
Hur som helst på engenskan så fick vi en ny uppgift om att vi skulle skriva vad vi hade för favorit film och lite om den, så det har jag börjat lite med nu, men jag fattar inte allting så jag får ta och vänta lite med det och fråga henne på måndag eller när det nu är vi har henne!
Sen hade vi två timmar lektion med Kajsa, hon är hemsk eller hon var hemsk men nu har hon allt blivit bättre, skönt! Annars så har la det varit en rätt okej dag, känner att jag har fått mycket gjort och det är skönt. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags för träning, ska bli gött å träna nu när jag har varit så onyttig och käkat bullar å så!! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar