Sidor

söndag 11 september 2011

BRA HELG!



Fredagen tillbringade jag i sängen framför datorn, jag kände mig inte alls bra. Hade jätte ont i halsen, snorig och var fruktansvärt trött!
lördagen vaknade jag tiidigt, tod mig en dusch, chillade med datorn och sen så började jag göra mig i ordning för att åka till torp med Jonas och Robert. Gick och kollade i affärer med dom en sväng, men dom ville inte kolla i tjejaffärer så jag fick gå och kolla själv, hur hygglig?
Men det gick allt fint, jag fick med mig en typ halsduk, en tröja och ett par jeans hem, inte illa!!
Sen så sov jag hos Jonas, köpte med vindruvor hem som jag käkade, å det blev så många att jag fick ont i magen. haha men det är ju så fruktansvärt gott. Å jag har länge undrat om det är nyttigt eller inte?!
Iaf idag, söndag så vaknade vi upp klockan sju av ovädret, och vi kunde inte somna om, så vi käkade frukost och jag lekte med min telefon<3!! hihi
Jonas skulle döma halv tolv, så jag kollade på den matchen och sedan åkte jag hem för att jag frös så mycket, så jag grejade lite i min garderob och sen bara tagit det lugnt!
Och jag tycker att detta har varit en bra helg! :)
så jag bjuder på två bilder på mig som jag tog i lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar