Sidor

lördag 17 september 2011

barnvakt

Tja!
Lördagkväll och jag sitter barnvakt åt min kusin, trevligt! Igår åkte jag till Jonas å sov där, vaknade jättetidigt och käkade frukost å gjorde ingenting och sedan så kom mamma å hämtade mig. Jag hoppade in i duschen och sen vidare till Göteborg, men först stannade vi i Stenungsund, jag fick hämtat ut mina p-piller, bytt min väska och gått förbi Peter Siepen, ballt! :))
Sen väl i Göteborg så gick jag och mamma ner till Mölndals centrum och kollade i affärer. Jag hittade sockar, toffsar, cykelbyxor typ, ögonfransböjare, sovmask? och spännen, alltid något!
Sen käkade vi på restaurang, super gott. Efter att vi hade käkat så drog vi upp till min mormors lägenhet, jag lockade min systers hår och packade min väska sedan tog vi spårvagnen till mina kusiner och så började barnvaktandet. Vi skulle beställa pizza och när jag går ner för att hämta den så är den super liten verkligen, å sen skulle jag göra popcorn men dom blev helt jävla brända å så råka jag hälla ut dom på golvet. haha Lowe frågade vad jag var för en barnvakt som gjorde sådär.. ;) Men jag fick göra en omgång popcorn till och då blev dom super goa, så nu har vitryckt i oss det och ligger och kollar på barnprogram! Lite senare kommer även Jessica och Ida hit, men då får jag slänga ungarna i säng för jag börjar då redan bli trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar