Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Tisdag mina vänner.




-

Min dag har varit kanon, och den har sprungit iväg. Herre klockan är redan mycket, eller den är hyfsat iaf!
jag vaknade elva och så läste jag lite i min sjuukt bra bok, tar det i ett inlägg sen. Hur som drog jag till torp, köpte ett par shorts till min kära bror å ett linne + en långklänning till mig själv. Dock är jag inte säker på att jag ska behålla den, dock så är den sjukt snygg men jag vet inte när jag kommer att använda den, och jag är lite orolig att den ska bli för kort när jag tvättar den..
Nu har Niclas fixat så att det går att kladda ner musik, och självklart satte jag mig och bara laddadadadadaddade neeeer! YÄ!
Dock så har jag ju ingen mobil som jag kan ha mitt minnes kort i så jag kan inte lyssna på låtarna men att jag vet att jag kan göra det om jag vill, det är ju grymt?! hahahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar