Sidor

fredag 5 augusti 2011

fjeeeeedag

Igår hade jag en mysig dag. Jag och Alisa drog tills tsranden, solade och badade lite, sedan bestämde vi oss för att gå på picknick så vi åkte till affären, köpte bullar å smultron dricka och åkte till hals för att sätta oss där, mys!
Sedan hoppade vi i vattnet , och det var gööörvarmt. det är det nu för tiden dock men när jag badade på stranden så tyckte jag att de vart kallt. (;
hur som drog vi hem efter ett tag och då mötte jag min gosegubbe, gick till tappen å köpte några godisar och sen bort till myckleby träningen å hämtade ett papper. Sen gick vi hem å duschade å satte oss vid tven, och jag rakade honom även, så nu är han kort hårig igen, men jag tycker det blev fint faktiskt. Måste vara för att det vart jag som gjorde det, hähä! ;)
Idag är det iaf fredag, helaaa dagen till och med, & jag ska nog träffa min kära vän Robert! Han har ju varit utomlands och kom hem igår, yää. ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar