Sidor

lördag 23 juli 2011

the thing is

oj, det var inte igår jag bloggade inte.. Man blir aningen sämre på det nu såhär på sommaren!
Hur som helst i veckan så har jag varit nere och kollat gothia 3 dagar, måndag, tisdag och torsdag. I måndags var jag å Josefine nere, vi kollade fotboll och sen så kollade vi även på frölunda torg i butiker, fick med mig ett par skor hem som jag kanske redan sagt, tisdagen så åkte jag ner med min faster, farmor coh min kusin då kollade vi enbart fotboll. Sen i torsdags då åkte jag och mitt lila hjärta ner, vi kollade fotboll självklart och sedan gick vi och kollade affärer i nordstan, jag fick dock inte med mig någonting hem, men Jonas köpte en klocka, nya shorts och en skjorta. Mycket fint!
I onsdags umgicks jag med min kära vän Matilda, de vart trevligt! Fredagen tillbringade jag med Jonas, vi var i skärhamn och sen hemma hos honom, å sen slappade vi hela kvällen. Idag så har vi suttit i kiosken nere på stranden i cirkus en timme, spelat minigolf, handlat, grillat å badat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar