Sidor

söndag 31 juli 2011

grymäste

Nu ska jag ta och berätta om min underbara helg. Fredags så kom farmor och hämtade mig, vi kåte hem till henne och käkade sedan drog vi till granvattnet och badade och hade det trevligt där. Det var meningen att jag skulle ta bussen in till Ua (Josefin) men min farmor är ju för go så hon körde in mig! Käkade och fixade oss, sedan gick vi ner till donken för att vänta på Louise som inte slutat jobba ännu, så satte vi oss och snackade och hade det bara fruktansvärt mysigt! :) Tack för den kvällen tjejer. <3
Lördagen spenderade jag med Josefin, vart meningen att jag skulle åkt hem då egentligen men blev så att jag stannade kvar, vi drog till stranden för att sola å bada lite, sen åkte vi till torp för jag skulle köpa en klänning, åkte med Emil å en kille för vi skulle fixa dricka. Och sen när vi kom hem så käkade vi, slappade och fixade oss. Gick ner till fjorden (dock vart vi aldrig inne) och satt där å drack med några nyfunna kompisar. Mycket trevliga killar det där. höhö
Vart med dom hela kvällen, och när vi var påväg hem så stötte vi på newkid och självklart blev det bild tillsammans med honom, yäää!
Var en underbar dag/kväll det också, tack ni som gjorde den! (:
Idag så har vi bara legat och slappat, beställde hem varsin kebabrulle å låg där i sängen och tjockade oss, GÖTT! Tog bussen hem vid te, var hemma fyra. Drog ner och badade med Alisa, Mikki och Linda, satt å snackade lite och sånt, åkte hem och jag hann inte ens vara hemma i fem minuter förens min bror kom och frågade om jag ville med och bada, och det ville jag självklart för jag kände att jag inte riktigt vart färdig badad, hah. Så jag åkte ner med dom en sväng, sen när jag kom hem så slängde jag in en maskin, dammsög och vattnade blommorna, duktig tjej! :) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och snart kommer även Jonas. Måste göra någon å käka för jag börjar bli aningen hungrig om det vart någon som undrade, häääähähä löööööööv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar