Sidor

söndag 10 juli 2011

FEEEEEEST!!!

Igår hade jag en mycket trevlig dag. Drog in till Göteborg för att träffa Josefin, på bussen till Stenungsund tror jag att jag har glömt mitt headset, röööööv!
Så hela vägen till Göteborg fick jag sitta utan musik, och det var nog det segaste jag har varit med om. Vi kollade lite i affärer och åkte spårvagn, skulle kolla på bio men det blev inte så, drog ist till Mölndal och käkade pizza med min mormor! Hon är även för rolig ibland måste jag säga...
Drog hem med fem över åtta bussen, spöregnade verkligen när jag kom hem också... Farmor hämtade mig vid färjan och sen så drog jag hem å bytte kläder och så, och sedan vidare till Jennie!
Där satt dom redan å drack och snackade och så. Tjötade lite o spelade, tiden gick så fruktansvärt fort, jag Ville å Jennie spelade fotboll, HUR KUL! haha vi vann och allting!
Sen så badade jag även, å vi hade bara allmän fruktansvärt kul ja! :)
Kom inte i säng förens klockan slog sex, efter en liten sväng om med städning. Vi tog dubbelsängen, Linda, Niclas, Emil, Jag och Jennie. Inte alls trångt och varmt eller så, nänä.
Sov i två timmar sen var det städning som gällde, padre kom och hämtade oss någon gång vid hal elva kanske å då åkte jag hem och soooooooov!

Jag alla för den otroligt trevliga kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar