Sidor

måndag 11 juli 2011

elfte juli 2011

NU är det inte långt kvar till mami papi & Jessi drar i väg till Kroatien. Känner att jag inte riktigt vill det, kommer bli så tomt och tråkigt, å så kommer jag sakna dom. Men jag ska försöka sysselsätta mig med en massa andra kul saker. :)
Idag åkte jag med pappa in till Stenungsund för att fixa lite saker och även handla mat, när vi kom hem gick jag en sväng till eken och kollade om dom möjligtvis inte ville ha en sommarjobbare, eller om jag inte kunde jobba där. Så i nästa eller nästnästa vecka så skulle han ringa så ska jag lära mig kassan å va det var, sedan får vi se. Hade varit kul o ha det, så man får in lite extra pengar lix! :) För just för tillfället är jag inte så tät, & det är två veckor kvar till jag får mina sommarjobbs pengar, så det är lite segt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar