Sidor

tisdag 5 juli 2011

BÄSTAVÄN

TJAAAAAAA!

Igår så jobbade jag och sedan gjorde jag inte mycket alls, var ute och grejade med pappa lite och sen så kollade jag på när dom grejade, funny! (y)
Idag har jag jobbat, grymt segt och vi har typ bara slappat och inte gjort så mycket fast ändå så har vi fått kört 9 skottkärror med grandulat, dock så syns det ju fan ingen skillnad ändå nästan...
Efter jobbet åkte jag till ua föratt träffa min underbara gosing josefin, som jag inte träffat på evigheter eftersom att hon har varit i Kroatien. :) Hur som helst så snackade vi en massa och gick å kollade i affärer, fick köpt mig en väska, verkligen kär i den, så fruktansvärt snygg verkligen!!
Kom hem för en stund sedan, så ska snart hoppa in i duschen och sen ta det lugnt.
Är som alla andra dagar ganska trött. (:

1 kommentar:

  1. sv: bAjs på det, sry!! kanske kan sy ett par till dig??, haha

    SvaraRadera