Sidor

tisdag 12 juli 2011

Barnvakt

Var jätte mysigt igår när jag å Simon var barnvakter. Vi han dock inte göra så mycket, dom hde gjort en överraskning till oss, som e restaurang så fick vi beställa, haha hur sött som helst! & sedan så letade vi efter maskar under stenarna, så fiskade vi eller metade, va det nu heter! Jag fick faktiskt två stycken och Lowe å Simon fick hur många som helst :p Dock så fiskade vi bara små fiskar, men skoj hade vi ändå.
Halv tio skulle vi lägga dom, och så skulle vi läsa Bamse, haha!
Efter det drog vi ut med båten, rodde till ett berg och där så plockade vi blåbär eller vi drog upp plantorna och tog med oss dom hem, haha det går mycket snabbare! (;
Sen rodde vi hem igen och plockade av blåbärena å la dom i en burk, tanken va att vi skulle käka dom med mjölk men så blev det inte för efter att vi hade tryckt i oss lasagne då vart jag helt proppmätt!
Simon drog och jag gjorde i ordning mig för sängen, sov uppe på loftet med Jessica och några fruktansvärt irriterande flugor, helvete säger jag bara. Jag hatar dom små jävlarna!!!
Käkade pannnnkisar till frukost och sedan åkte vi hem, trevligt! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar