Sidor

söndag 12 juni 2011

torsdagfredaglördagsöndag

Oj, men kan ju lugnt säga att jag glömt av bloggen ganska rejät dessa dagar sorry!
Men nu kan jag berätta vad jag gjort.
I torsdags så åkte jag ju som sagt till Josefin, vi gick å kollade lite på torp och köpte med oss massa tjock hem! (a) Vi tog även fel buss när vi skulle hem till henne, så vi mamma Carina fick komma och hämta oss för det spöregnade verkligen, inte roligt... Vi tjockade oss och kollade på o.c hela kvällen!
Fredag: var det meningen att vi skulle till Liseberg men så blev det inte, vi stannade hemma ist. Kollade o.c, var ute på en härlig promenad och kollade på ännu mer o.c sedan så sov vi även, hur gott som helst!
Runt sju så tog vi tåget till Stenungsund, träffade på några roliga typer.. xd Sen åkte vi till Thomas för att träffa våran kära klass och grillade och hade en mycket mysig kväll! :) Kommer faktiskt att sakna min klass, 9B <3!
Lördag: upp tidigt för att åka till torp, gick där och kollade. Niclas skulle ha kläder till skolavslutningen och syster skulle ha en mobil. Jag själv jag köpte grejerna jag skulle ge till folk på skolavslutningen, rosor blir det inte. Tycker det är lite tråkigt så jag hittade på en annan ball sak! :D
Klockan tre var det match och efter den var jag med Alisa. Jonas kom till mig efter sju någon gång, och vi chilade, gick ner och badade och sen gjorde vi mat. Vi kollade på en film. Jag vad verkligen svin trött igår, helt sjukt!!!
Söndag: idag alltså, då har jag varit med Jonas, vi var ute på en promenad med Chifen, och sen så var vi nere vid affären och köpte glass. Jag var även uppe en sväng hos farmor, hon ska nämligen sy upp min klänning så skulle hon mäta och sånt dära. Klockan fem var det dags för match, Myckleby-Stala! Och det var en jävla skit match, Myckleby förlorade med hela 6-0 ..... pinsamt faktiskt!
Nu sitter jag här hemma och fryser, tycker verkligen att det är svin kallt. Ska snart greja lite här hemma, dammsuga mitt rum och sånt där, sen ska jag nog soooova! :)
pösss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar