Sidor

fredag 24 juni 2011

Nu har jag inte bloggat på några dagar, men jag har jobbat och sånt. I torsdags jobbade jag och sen så slappade jag hemma, var ute och gick med chifen coh städade här hemma. Igår så jobbade jag också och sen så åkte jag och Matilda in till stenungsund, solade och kollade i affärer. Hittade dock inget!
Sedan drog vi hem till henne, beställde pizza och kollade på 1000 gånger starkare. Jag trodde att den filmen skulle vara bättre, men na där blev jag allt lite besviken. budskapet var ju bra men själva filmen var ingen höjdare om man säger så. Kom hem efter elva någon gång och sen senare på kvällen gick jag och träffade jenny och robert, m.m!
Nu sitter jag här hemma och har precis käkat frukost och massa jordgubbar, MUMS! ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt mig också, sen kanske jag ska upp till Ronny med familjen men vi får se, jag tror jag drar dit lite senare. Känner för att ta det lugnt nu, är trött trots att jag sovit riktigt länge idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar