Sidor

söndag 26 juni 2011

KANON FINT VÄDER!



Hejsan & Hallå!
Både igår och idag har det varit kanon fint väder, det gillas verkligen. Får lite färg så slipper man vara likblek sen när Josefin kommer hem helt negerbrun!!
Igår solade jag hela dagen, och sen på kvällen passade jag Jessica för att mamma och pappa skulle iväg. Jag var helt slut också, fick inte sova så mycket natten innan eftersom jag kom hem klockan sex på morgonen typ. Men efter vi hade kolat lite på tv så kunde jag absolut inte hålla ögonen öppna längre så jag slocknade på soffan, klockan sex i morse vaknade jag och gick in till min säng och fortsatte sova ett par timmar. Vaknade av det vackra vädret, tog en dusch och käkade frukost! Träffade Jonas en sväng, sen så har jag solat. Var även ute med mamma och plockade fläder nyss, och sen handlade lite snabbt + fixade även ett fritidskort till mig!
random bilder, yes I know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar