Sidor

söndag 15 maj 2011

tråkag, 15e Maj 2011

För det mesta är söndagar faktiskt riktigt tråkdagar, och denna söndag är då inget undantag..
Har pluggat lite på historian, men har fastnat så mamma får hjälpa mig och sedan har jag legat och kollat på o.c! Det var längesen jag gjorde det nu, men nu ska jag börja kolla det igen hade jag tänkt. Har ju varit på box 2 i en evighet, dock så kanske det kan bero på att jag inte har kollat på det sedan jag var i Lindvallen?! höhöh
Men egentligen ska jag inte se på det utan jag ska se på en riktig film, för jag har nämligen en filmanalys som ska vara inne i nästa vecka som jag inte har börjat med alls.. Jag har isf kommit så långt att jag nog ska kolla på ''Kim novak badade aldrig i genesarets sjö'' och sedan ska jag skriva om ljudet i filmen. Jag får väl ta och sätta mig med det senare idag, just nu har jag ingen lust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar