Sidor

söndag 22 maj 2011

Gårdagen

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag var på göken med min mor, men innan det så käkade vi tårta, mums!
Fixade lite här hemma, och runt två gick jag och Niclas ner till Musse och väckte honom. Vi satt ute och snackade lite och så Kom Mario, Julius och Charlie. Dock åkte Charlie hem efter inte så lång stund och vi andra gick upp till Musse. Jag och Mario spelade något hel stört spel, men det var svin kul och jag vann faktiskt också. Det var något dödarspel och jag tryckte på verkligen alla knappar samtidigt och det visade sig att det kunde gå hem det också. haha
Vart på sk8parken och velade med Anes sen också! Sen vid fem gick jag hem för att göra mig i ordning, alla skulle komma klockan sex. Och sen käkade vi och allt vad man nu gör på ett kalas. haha!
Det var faktiskt rätt trevligt och tiden gick fruktansvärt fort, helt plötsligt var klockan tolv bara sådär. höhö
Men jag hade hur som helst en mycket bra dag, tack alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar