Sidor

torsdag 19 maj 2011

19e Maj 2011

Tjingeling!
Skolan har varit helt okej idag, och dagen har gått fort. UNDERBART!
Kollade klart på en film, hade sedan teknik och byggde på vårat hus, jag och Josefine. Lunch, då drog jag och Alisa ner till affären och köpte varsin pan-pizza ist och drog hem till mig och käkade, gött!
Svenska, rensade jag mitt skåp och fyfan vad mycket papper och skit jag har sparat som bara är onödigt, men det var skönt att få rensat lite, så är det inte lika mycket att rensa sedan dom sista dagarna. Och dessutom är det jobbigt att sitta där med hela klassen också, så jävla trångt!
Klockan ett gick vi alla bort och fortsate med våra hus och vad alla nu gör, mycket roligt! Så snart är det klart och då är det bara ett arbete som ska in.. FUCK! haha
Fem över två fick jag och Niclas gå och göra nationella muntliga i matte, man kan väl säga att det ändå gick bra. Jag fick 5 av 8, så jag är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar